Vrije zaterdag!!

25 juli 2016 - Oradea, Roemenië

Zoals de planning zijn we gisteravond naar de Mac geweest en hebben we nog gezellig geborreld.

De volgende ochtend waren Marlene en Andrea de enige die op tijd klaar waren. De rest had last van opstartproblemen. Toen uiteindelijk iedereen er was konden we gezellig met elkaar ontbijten.

We hadden vandaag lekker vrij en besluiten om er een leuke dag van te maken. We beginnen met het bezoeken van de markt. Toen we op de markt aankwamen zakte de moed van Bert in z'n schoenen. verschillende dames bleven bij de kraampjes heel lang hangen waardoor hij bang was dat het een typisch  vrouwendagje zal worden. Eindelijk zag Bert een gereedschapszaak. Daar voelde hij zich beter thuis dan tussen de jurkjes. Op de markt hebben we nog 20 mooie tafelkleedjes gekocht voor maar 220 lei (€48,88). Bert had last van de zon en besloot om een mooie hoed te kopen, want het was namelijk rond de 35 graden. Wat wij wel erg warmpjes  vonden. Het zweet liep van onze gezichten af.

Bij elke stop word er geroepen FREE WIFI! Waarop Bert reageerde ik heb al genoeg aan five wievies deze reis. Alleen heb ze slecht verbinding.

Later vandaag zijn we heerlijke wezen varen over de Donau en hebben we voor de verandering maar bij de MaC gegeten dat vonden we helemaal okidokie.

(Omdat het zaterdag erg laat was konden we de blog niet meer plaatsen)