Donderdag 25 oktober

25 oktober 2018 - Oradea, Roemenië

Hallo allemaal!

We zijn gisteren vergeten te schrijven dat we woensdagavond een bijbelstudie voor  jongeren hebben bijgewoond. De inleiding werd vertaald zodat we konden begrijpen waar de boodschap over ging. We zongen samen en voelden ons verbonden. Daarna bleef er een groepje wat langer en we gingen sjoelen en tafeltennissen. Dat was gezellig.

Door de wind is het erg koud geworden, echt herfst. Vandaag gingen Marianne en Evert samen met Wolly en Dineke op stap. Esther en Arno hebben samen met een andere maatschappelijk werker grannys bezocht.

Een granny was helemaal weg van Evert, hij is zo lang en ze stond maar naar hem op te kijken...hij kon wel blijven logeren maar we hebben hem toch maar mee naar huis genomen.

We hadden een vrije middag! Heerlijk genoten en uitgerust. We zijn naar de markt geweest, dat is ook weer een bijzondere ervaring.  Sommigen van ons hebben de toerist uitgehangen en gingen los door souvenirs te kopen:)  En, vanavond hebben  we patat gegeten!

Vanavond het laatste sponsorgeld uitgegeven voor de voedselpakketten. ( we hadden de winkel leeggeroofd en kwamen nog 28 zakken rijst en 8 pakken koffie te kort) Morgen dus de laatste pakketten maken en uitdelen. We gaan op tijd naar bed want morgen hebben we weer genoeg te doen. Arno en Marianne gaan verven en Esther en Evert gaan op stap met Dineke naar Arad.

Groetjes van ons allen!

1. Fam. D. Kaai:
    26 oktober 2018
    Wat fijn, dat er zoveel gedaan is. Vooral de bezoeken spreken me aan. Goede thuisreis en behouden aankomst.
    Fam. D. Kaai.