Reisdag van Tisgayenda naar Neurenberg

1 augustus 2016 - Neurenberg, Duitsland

Hallo allemaal,

Om 6.00 uur zijn we opstaan om om 7.00 uur in de auto te stappen. Precies op tijd, we werden uitgezwaaid door Marvin onze buurjongen.  Nog even langs de plaatselijke bakker om brood en koffiebroodjes te halen. We rijden 2 uur en dan stoppen we voor het ontbijt, Dineke haalde een wit tafel laken uit de auto en legde het over de picknicktafel. Zodat het leek als of we aan een chique ontbijt zaten. De lunch deden we langs de snelweg met een paar spatten regen en de dames waren net wakker dus lekkere slaapkoppies. Terwijl Dineke erg actief was en de step pakte en een paar rondjes over de parkeerplaats racede. Daarna kwamen we langs de fashion outlet waar de meiden en Bert flinke inkopen deden. Toen zijn we in 1 stuk door gereden na het mooie stadje Passau waar ook de winkels weer bezocht werden. En het leek wel of iedereen dacht dat zijn of haar kleding kast leeg was. Daarna zochten we uiteraard de Mc Donalds op, en hebben we weer een heerlijke vette maaltijd gegeten. Daarna was het nog 2 uurtjes rijden naar het hotel. Er werd flink gezongen onderweg, van kwaad tot erger. Waar we de dagsluiting deden en de blog geschreven hebben, en dan zullen we ons bedje opzoeken om morgen weer om 07:00 uur klaar te staan.

Morgen de laatse dag en afscheid nemen:(