Thuisreis

2 augustus 2016 - Nijkerk, Nederland

We staan weer om 7.00 uur kant en klaar bij ons bussie:) We rijden twee uur en zoeken in een dorpje een bakker waar we 20 broodjes halen. Het regent en dus moeten we onder den afdak eten. Maar het smaakt heerlijk. We eten de hagelslag leeg en de boter. ( tijd om naar huis te gaan) We vervolgen onze weg naar Hagen, vlakbij Dortmund en dan zien we de vader van Marlene onder een paraplu staan op de hoek van de straat. De meiden gillen van blijdschap. De familie Kats begroeten we en zij bieden ons een heerlijke lunch aan. Bij deze nogmaals hartelijk dank!

Marlene moet natuurlijk een traan laten maar wij houden ons goed tot we op de snelweg zijn:(.

Zo rijden we nog een aantal kilometers en komen veilig in Nijkerk aan. De moeder en zus van Alinda staan al te wachten. Dan scheurt ook de moeder, broertje en zusjes van Andrea de straat in. Nadat we alles overgeladen hebben nemen we afscheid. Bert gaat de bus inleveren en het blijkt dat we 5623 km hebben gereden! Gelukkig is alles goed gegaan en we kunnen weer terug zien om een geslaagde reis en een goed klusproject.

Nogmaals hartelijk dank voor sponsor geld, jullie meeleven en reacties!

Hartelijke groet,

Alinda, Marlene, Andera, Bert en Dineke

1. Fam. D. Kaai:
    2 augustus 2016
    Veilig "geland"!
    Fijn, een dankzegging waard.
    H.gr. fam. D. Kaai.