Zaterdag van Eindhoven naar Oradea

20 oktober 2018 - Oradea, Roemenië

Hallo allemaal,

Vandaag was onze vertrekdag.

We ontmoetten elkaar op Eindhoven Airport. De groep zocht naar een blonde Marianne maar die bleek helemaal niet blond te zijn! We hebben elkaar wel gevonden:)

Na al onze spullen herverdeeld te hebben in een grote koffer, konden alle gesponsorde boekjes van de GBS mee en hup wij  verplaatsten ons  in de vliegkist:)

We begonnen met een uur vertraging, maar dat mocht de pret niet drukken. Omdat Evert nog nooit had gevlogen probeerde hij alle knopjes uit en lag de hele reis met de neus tegen de ruit. Maar hij heeft wel mooie foto´s.

Na het ophalen van de auto vertrokken we dan eindelijk naar Oradea. Omdat het hier een uur later is, aten we om 22.00 uur heerlijke spaghetti. Met koekjes als toetje.

Evert blijft op zijn mobiel want zijn moeder is vergeten het lijstje achter te laten met gebruiksaanwijzingen. Morgen gaan we naar de kerk en op de koffie bij de dominee . Maandag zijn we er weer met een nieuw reisverhaal.